13 motive să faci un blog afacerii tale

Dacă ai o afacere și vrei să faci încă un pas în acest joc mare, e timpul să îți creezi un blog. Poate nu ești pregătit să începi cu articole foarte consistente despre tine, despre produse ori serviciile tale, însă dacă te hotărăști să începi, nici foarte puțin text nu e bun. Important e să începi cu ceva, relevant despre afacere ( poate fi despre ceea ce o face a fi unică, despre un serviciu pe care tu și echipa îl oferi, poate fi descrierea unui produs pe care îl vinzi, sau chiar modul de funcționare al acestuia)  Mă voi folosi de propia experiență și de situațiile întâmpinate de mine de-a lungul anilor, pentru a exprima câteva motive clare, pentru care e important ca tu, proprietar de afacere să deții un blog care în timp, aduce succes și plus valoare afacerii.

A-ți face un blog este cel mai puternic mod de a capta atenția, crește vizibilitatea online și îmbunătăți căutările în motoarele de căutări și este gratuit. Bloging-ul este ieftin, ușor și aduce rapid multe beneficii! Dacă vrei să afli motive reale pentru a-ți face un blog, uite aici câteva din acestea!

  1. A avea un blog e cea mai bună metodă de a-ți crea o identitate și a o aduce în online
  2. Cu un blog, îți faci brandul mai vizibil și îl aduci mai aproape de oameni
  3. Construiești încredere față de clienții tăi și de Google, care vor să știe de existența ta
  4. Îmbunătățești performanțele site-ului tău și îl ridici în statistici
  5. Crești traficul către site și numărul potențialilor clienți ai afacerii tale
  6. Un blog întreținut, devine o sursă fantastică de clienți
  7. Având un blog cu articole, oferi clienților mai multe motive să cumpere de la tine
  8. Blogul este o sursă de inspirație și idei noi
  9. Faci oamenii să discute despre tine, atât în online cât și în offline
  10. Postările de blog sunt o modalitate ușoară și eficientă de a împărți păreri și cunoștințe audienței tale

Pentru succesul afacerii tale, e foarte important să ai un blog. A avea un blog înseamnă mai mult decât a scrie și posta articole. Trebuie să îl structurezi bine și să depui efort în administrarea lui.

11. Poți învăța de la ceilalți, aflând lucruri interesante și utile de la și despre clienții tăi

12. Te poți evidenția de mulțime

13. Îți construiești o reputație

Blogul te ajută să câștigi încrederea clienților, pe parcurs ce aceștia cunosc mai multe despre tine, și asta se traduce în vânzări mai multe și o bază de clienți loiali.

Do not just sit and wait, start creating!

Sfaturi:

  1. Crează-ți un blog
  2. Împărtășește cu ceilalți cunoștințe
  3. Ascultă și învață de la clienții tăi
  4. Crează conținut care angajează în acțiune
  5. Arată-ți experiența
  6. Câștigă vizibilitate și autoritate muncind
  7. Construiește o reputație plăcută față de clienți, furnizori și parteneri, fiind corect

#unelte #marketing #continut #blog #antreprenoriat #afacere #infoclienti #vanzari